reklama

Udalosť roka? Jay-Z

Jay-Z. Shawn Corey Carter. Čistý Brooklyn, ktorý zapadá do celého sveta. Dokonca aj do blaváckej Incheby. Koncert pre všetkých. Koncert, na ktorý nikdy nezabudnem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu
(zdroj: http://cdn-channels.netscape.com/gallery/i/j/jayz/lg7.jpg)

16 hodín po. Už môžem povedať:,,Bola som tam.´´ Meter od hviezdy svetového formátu. Pred Jay-Z, pod pódiom. Ale na to som tam nešla. Či hej? Myslím,že hlavne pre hudbu, ktorú robí a atmosféru živého vystúpenia, ktoré milujem najviac na svete. I keď nebudem popierať, že ako každý človek, čo robí dobrú hudbu, má aj Jay-Z pre mňa osobné čaro. Keď som sa dozvedela, že tu bude Jay-Z, bol to asi v máji. Zachytila som na tréningu Laciho reči,že ,,veď dojde Jay-Z´´. Nechcela som tomu uveriť. Neverila som. Až sa jedného augustového dňa objavila správa, že sa predávajú lístky. Neváhala som ani minútu. Jay-Z v Blave? Na to sa nedá neísť. A keď už Jay-Z, tak lístok pod pódium. Vážne som neverila,že budem tak blízko, ale štastie mi prialo. tak som zažila perfektnú atmosféru čiernych raperov v bielom a nablýskaných zlatých reťazí, hviezd, ktoré sú zrastené s pódiom ako keby sa na ňom narodili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ťažko sa dá priblížiť to ovzdušie plné očakávania a následné euforické pocity. Jednoducho wow. Neviem aká bola atmosféra na tribúnach, alebo za nami, ale pod pódiom to vrelo. O ôsmej sa na pódiu ukázal DJ Orion. Ľudia sa rozdelili na tých,čo počúvali a na tých,čo aj tancovali ale myslím,že sa bavili naozaj všetci. Orion a Dj Mike Trafik mixovali americkú produkciu, ich účelom bolo zrejme roztancovať publikum. Spraviť predohru, ktorá sa stupňovala z minúty na minútu. Po trištvrte hodine vybehol na stage Johnny Mečoch a HipHop fakulta, aby ukázali čo vedia a prezentovali kúsok slovenského hiphopu. Tancovali fakt parádne a predviedli zrejme svoju elitu. Videla som ich prvýkrát a bola som fakt milo prekvapená. Johnny tvrdil, že majk odovzdá práve Jay-Zmu, no prišiel Bruno, ktorého úlohou bolo trochu presunúť dav pod pódiom na prázdnejšiu stranu a keďže sa mu to nedarilo, nastúpila sbs s násilnejšími prostriedkami ako milým slovom, ale všetci prežili a tešili sa na hlavnú hviezdu. Nasledovala polhodinka štelovania aparatúry a mikrofónové ,,one-two, one-two´´. Objavil sa Jay-Zho DJ a asi o trištvrte na desať to začalo. Svetlá zasvietili na modro, ozvali sa beaty, ktoré temer zbúrali celú Expo arénu a v žiare reflektorov hodil do publika svoje prvé večerné rýmy Hova a jeho rapový doprovod. Kto vtedy ešte nebol v úplnom rapovom ošiali, tak ho práve v tomto momente musela tá show chytiť a tiahnuť ho aj s davom k nepríčetnému mávaniu rukami, vyskakovaniu a tancu. Po prvej pesničke sa na obrazovke ukázala slovenská vlajka vo veľmi pekných farbách a bolo jasné, že si tento nielen hudobník len tak nepomýli Slovensko so Slovinskom. Show bola naozaj kvalitná, teda nielen zvukovo a obrazovo ale hlavne rapovo. Jak pojašený tínejdžer som sa tešila, keď Jay-Z dával najznámejšie zo svojej tvorby. Keď zarapoval Bounce, IZZO(H.o.v.a), Hovi Baby či hovoril známe vetu ako ,,I love girls, girls, girls, girls, girls I do adore´´bola celá incheba vo vare. Jay-Z si to tiež poriadne užíval, neustále vyzýval publikum k stálemu feedbacku. Pravá polovica haly C kričala ,,Nigga what´´ a ľavá ,,Nigga who´. Ľudia sa dolu pod pódiom zabávali jak najviac mohli, fotili si hviezdy do mobilu, keď prišli bližšie a raperi im ochotne pózovali a tešili sa z radostných tvárí v publiku. Pri ,,Jigga That Nigga´´ celá hala volala v päťsekundových intervaloch ,,hey nigga´´ a ,,jigga that nigga´´a Jay sa pýta ,,Who I am?´´ a publikum kričí ,,nigga´´. Asi toľko k tej atmosfére. Nemalo to chybu. Na konci dali raperi aj Encore a znovu Bounce. Poviem vám,že som tancovala celý koncert bez prestávky a navždy ho budem mať v živej pamäti. Kto čakal Beyoncé sa síce nedočkal ale verím,že aj tá si čoskoro zarezervuje Inchebu na prezentáciu svojho nového albumu B´Day. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som fakt rada,že sa Jay-Z rozhodol navštíviť 10.septembra práve Bratislavu, nielen preto,že bol ešte v plnej forme, kedže toto bola po Krakowe iba druhá zastávka na jeho najnovšom turné (pozn.-končí 28.októbra v Melbourne) ale aj preto že týmto umožnil práve Slovákom uzrieť a vypočuť si jeho najnovšiu show i keď už s notoricky známymi pesničkami.

Ľubica Kováčová

Ľubica Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som studentka kulturologie na FFUK v Bratislave a rada navstevujem vselijake kulturne podujatia, milujem hudbu, fotografiu a dobrych ludi, ktori sa nikdy nezabudnu usmievat... Zoznam autorových rubrík:  FilmHudbaDivadlošportSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu